Pages

Monday, January 9, 2012

Melodifestivalen 2012 - Running order revealed

The running order of Melodifestivalen 2012 is revealed.

Semi-final 1: Växjö February 4th

1. Sean Den Förste Banan - Sean Banan
2. På väg - Abalone Dots
3. I Want To Be Chris Isaak (This Is Just The Beginning) - The Moniker
4. The Boy Can Dance - Afro-Dite
5. Mystery - Dead by April
6. Salt & Pepper - Marie Serneholt
7. Jag reser mig igen - Thorsten Flinck och Revolutionsorkestern
8. Euphoria - Loreen


Semi-final 2: Göteborg February 11th

1. Soldiers - Ulrik Munther
2. Baby Doll - Top Cats
3. I din himmel - Sonja Aldén
4. Aldrig aldrig - Andreas Lundstedt
5. Stormande hav - Timoteij
6. Shout It Out - David Lindgren
7. Det går för långsamt - Mimi Oh
8. Ge aldrig upp - Thomas Di Leva


Semi-final 3: Leksand February 18th

1. Youngblood - Youngblood
2. I mina drömmar - Maria BenHajji
3. Förlåt mig - Mattias Andréasson
4. Just A Little Bit - Love Generation
5. Sanningen - Carolina Wallin Pérez
6. Lovelight - Andreas Johnson
7. Why Am I Crying - Molly Sandén
8. Mirakel - Björn Ranelid feat. Sara Li


Semi-final 4: Malmö February 25th
1. The Girl - Charlotte Perrelli
2. Allting blir bra igen - OPA!
3. Land of Broken Dreams - Dynazty
4. Don't Let Me Down - Lotta Engberg och Christer Sjögren
5. Goosebumps - Hanna Lindblad
6. Kyss mig - Axel Algmark
7. Why Start A Fire - Lisa Miskovsky
8. Amazing - Danny Saucedo


Now the draw is supposed to be random right? I wonder how random it is...

0 comments:

Post a Comment